A SmartBanking egyike a Bank Austria új szolgáltatásainak
Az ügyfelek személyes ügyfélszolgálati támogatást kapnak a rendes banki nyilvántartás (8-18:00)ideje alatt. A hivatali órákon kívül a SmartBanking-Hotline alapvető banki szolgáltatásait lehet igénybe venni éjjel-nappal és hétvégéken is.
“A banki üzletág jövője a nap 24 órájában igénybe vehető szolgáltatásoké”, mondta Rainer Hauser, a Bank Austriaa magánügyfelekért és a kis és közép vállalkozásokért felelős vezetője. “És ezt csak a személyre szóló tanácsadással lehet megoldani. A hozzánk ötvenezer ügyféltől érkező kérdések elemzéséből pontosan tudjuk, hogy sok ügyfelünk be sem megy egy bankfiókb. Az online-generációhoz tartozó célcsoportunk számára a SmartBanking a legjobb megoldás. Eldönthetik, hogy milyen csatornán és mikor, mit akarnak intézni, ha kapcsolatba lépnek a banki ügyfélszolgálattal.”
A kommunikáció az online banki oldalon folyik egy mikro internetes ablakban. Itt egy tanácsadó várja, akivel akár azonnali emailt is válthat, mert a rendszer erre is képes. A Bank Austria ezzel új korszakot nyit a banki ügyfélkezelésben, mert eléri az ügyfeleket az Interneten, mobiltelefonon vagy, ahol az kényelmesebb, írja a Foonds.com.
Néhány héten belül már megszerezhető lesz egy kapcsolódó, új alkalmazás iPhonera. Az alkalmazás segítségével még egyszerűbb lesz a bankolás mobiltelefon segítségével. A Bank Austria fejlesztette alkalmazás már működik Nokia okostelefonokon és most készül az Androidos verzió is.
Kapcsolódó cikkek:
Hogyan nyisson bankszámlát Ausztriában?
Ausztria és Luxemburg is bevezetik az EU Kamatadó Direktívát