A cikk az “Online ügyfélkapcsolat a svájci bankokkal” folytatása!
Az iPhone 2007-es indulása óta az okostelefonok virágkorukat élik. Így az ügyfelek elvárásai is jelentősen megváltoztak, természetesen a bankszektorban is. Az még mindig nem teljesen biztos, hogy a jövő a mobil bankolásé vagy csak hype. Azonban jelenleg az ügyfelek már elvárják, hogy mobiltelefonjukon ellenőrizni tudják egyenlegüket, illetve tranzakciókat is folytatni akarnak, bárhol és bármikor.
A hatékonyabb mobil bankoláshoz a következő lépések szükségesek:
Az eBanking megoldásokat optimalizálni kell mobiltelefonra is, azaz kisebb kijelzőre és néhány új biztonsági intézkedés is elkerülhetetlen.
Kifejezetten mobiltelefonra fejlesztett alkalmazások (iPhone, Android, stb)
Kiegészítő szolgáltatások (költségtervezés, szinkronizálás az eBanking alkalmazással).
Mobil fizetési megoldás (mint a Paypal) egységesített svájci rendszerben.
Kapcsolódó cikkek:
Svájci bankszámlanyitás otthonról vagy online
Svájci bankszámlanyitás menete
Miért költöznek a külföldi cégek Svájcba?
Mennyire biztonságos vagy diszkrét egy svájci bank?
Megint a HSBC lett a legjobb internetes bank
Mennyire biztonságos külföldi bankszámlát nyitni az Interneten?